Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Název společnosti    Michal Spurný
Ulice a číslo popisné  Žižkova 406
Město a PSČ  Teplá 36461
Stát   ČR
IČ:       48 37 37 37
DIČ:   CZ7506101845

Odpovědná osoba a kontakt

Pracovní doba

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "Michal Spurný" a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu “vcelarskysvet.cz” firmy "Michal Spurný", v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"obchod@vcelarskysvet.cz", nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy, nebo jeho části nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat v sídle provozovatele a to vždy po předchozí telefonické, nebo emailové dohodě.

Doprava: PPL

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL.

 

PPL Private

Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce doručující obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem v našem sídle provozovatele.
  • Časové rozmezí doručení: 8:00-18:00
  • U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží

Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal zásilky neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

*Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

 

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 89,- Kč. Dobírka 29,- Kč.

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek
  • Informační linku přepravce: +420 225 331 500

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.

Doprava: DPD

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou DPD.

Přepravní společnost DPD je balíkový přepravce doručující obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem v našem sídle provozovatele.
  • Časové rozmezí doručení: 8:00-18:00
  • U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží


Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 99,- Kč. Dobírka 29,- Kč.
Cena přepravy zahrnuje možnost večerního doručení (volitelně) a telefonické kontaktování zákazníka, pro případnou změnu doby či místa doručení.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

Doprava: Česká pošta

 

Balík do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem v našem sídle provozovatele.
  • Časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 19:00)
  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
    • Dodání zásilky dopolední pochůzkou
    • Uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení
    • Uložení zásilky na jiné ukládací poště
    • Posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal zásilky neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

*Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

 

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 130,- Kč. Dobírka 29,- Kč.

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek
  • Informační linku přepravce: +420 800 177 889

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.

Balík na poštu

Česká pošta uloží vaší zásilku na vámi zvolenou poštu obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem v našem sídle provozovatele.

V okamžiku uložení balíku na poště, budete kontaktováni pomocí SMS o možnostech vyzvednutí.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal zásilky neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

*Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

 

 

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek
  • Informační linku přepravce: +420 800 177 889

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

Doprava: Zásilkovna

 Zásilkovna

Přepravní společnost Zásilkovna je balíkový přepravce a síť výdejních míst doručující obvykle do druhého dne od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolené výdejní místo. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny a u některých výdejních míst i sobota a neděle
  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    • Platí v případě objednání do 11:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem na centrále Brno
  • Časové rozmezí vyzvednutí: podle zvoleného výdejního místa

Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo, Vám bude od Zásilkovny poslána SMS a e-mail s heslem, pomocí kterého si ji vyzvednete. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, můžete Zásilkovně poslat odpovědní SMS a lhůta Vám bude zdarma prodloužena až na 21 dní.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal zásilky neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

*Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den.

 

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 59,- Kč. Dobírka 29,- Kč.

 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek
  • Informační linku přepravce: +420 216 216 516

Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky ve své e-mailové schránce.

 

4) Záruka

V balíku najdete daňový doklad, pokud je balík expedován z provozovny. Pokud je expedován z externího skladu, nebo od dodavatele, je zasílán daňový doklad emailem, nebo poštou. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit pro možné vrácení:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat při výběru dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.

Převodem - platba předem

- při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet číslo: 2400680382/2110 Fio banka.

Dobírkou

- při výběru této možnosti zaplatíte za zboží při převzetí u řidiče, nebo pracovníka pošty, a nebo pracovníkovi na výdejních místech.

 

9) Bezpečnost

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš "Včelařský svět"

Obchodní podmínky jsou platné od 01.12.2019 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.

 

 

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.